Websiteanalyse

Verbeter jouw site met een audit

Een website die er goed uitziet? Check. Functioneel ingericht? Dubbelcheck. Hoe kan het dat de website niet direct leidt tot een lading nieuwe offertes? We nemen jouw website onder de loep. Het resultaat: een concreet advies waarop jij je verbeterde website bouwt.

Hoe maken we je website beter? 

  • Bepalen kpi’s en doelstellingen
  • Zoekwoordenonderzoek
  • Technische analyse met advies voor je webdevelopper
  • Inhoudelijke optimalisatietips
  • Google Business account inclusief Google Analytics
  • Uitvoering linkbuilding
  • Contentcreatie
  • Kwartaalanalyses

Hoe kan je als kmo ervoor zorgen dat je website hoog eindigt in Google?
Een aanzet in acht stappen:

  1. Weet wat je onderscheidt
  2. Verbeter de techniek van je website
  3. Ken je potentiële bezoekers en weet hoe ze zoeken
  4. Achterhaal de woorden die ze gebruiken
  5. Schrijf en optimaliseer met zoektermen
  6. Voeg onepagers en landingspagina’s toe
  7. Promoot je content
  8. Meet wat werkt en verbeter je strategie

Het belang van een goede landingspagina

Op een landingspagina geef je een bepaald product of dienst alle aandacht. Het is dé pagina die je gebruikt als ‘landing’ van bijvoorbeeld een advertentiecampagne. Onze copywriters zorgen voor succesvolle landingspagina's, geschreven volgens de AIDA-methode ( Attention, Interest, Desire, Action).

 

 

Klaar voor een website die scoort? Bel onze online specialisten

Neem contact met ons op